Dedicated to Dreams

 کامیاب ہونے کے دو طریقے ہیں


اور میں سب سے پہلے کی رکنیت نہیں لیتا ہوں


یہ صرف قدرتی صلاحیت ہے


اور میں صرف ان لوگوں پر یقین نہیں کرتا ہوں جو ہیں


قدرتی طور پر باصلاحیت مجھ سے بہتر ہیں


میں کوشش پر یقین کرتا ہوں اور آپ نے مجھے کہتے سنا ہے


یہ آپ کی ماما استحقاق سے آسکتی ہیں


ہوسکتا ہے کہ آپ کے والد استحقاق سے آئیں


آپ کے والد صاحب ایک کمپنی کے مالک ہوسکتے ہیں


آپ کے والد دے سکتے ہیں


آپ سب کچھ جو آپ کا چھوٹا دل چاہتا ہے


لیکن آپ مجھ سے زیادہ کام نہیں کریں گے کیوں کہ


مجھے احساس


کہ جتنا بڑا خواب ہوتا ہے


کوشش کرنے کی ضرورت ہے


میں کہہ رہا ہوں کہ آپ میں سے کچھ اس کمرے میں ہیں


آپ کی شروعات چھوٹی ہوسکتی ہے


شاید آپ کے پاس بہت پیسہ نہ ہو


شاید بہت سارے وسائل نہ ہوں اور میں


آپ کو سمجھنے کی ضرورت ہے کہ بڑا


آپ کا خواب پہلے والا ہے


اٹھنا ہوگا


جتنا لمبا آپ کو رہنا ہوگا


میں ٹھوس عزم کی بات کر رہا ہوں


میں اس عزم کے بارے میں بات کر رہا ہوں جو


کا کہنا ہے کہ میں اس پر سچ stayا رہوں گا


میں نے جو کہا میں اس کے بعد طویل عرصہ کروں گا


میں نے یہ کہا ہے کہ موڈ چھوڑ دیا ہے


کیونکہ مجھے لگتا ہے کہ ہم سب اس کمرے میں جانتے ہیں


کردار کچھ نہیں ہے


کہ ہم کرداروں کو ہم سے کچھ حاصل کرتے ہیں


ہمیں ہر دن جاگنا پڑا


لڑو اور ہم اسے تعمیر کریں گے


آپ کو اختتام کو ذہن میں رکھنا ہوگا


جو بھی آپ کا خواب یا آپ کا مقصد ہے


آپ کو ہر دن اس کے پاس جاگنا ہوگا


اس کے ساتھ بستر پر جانا پڑے گا


آپ کو موسیقی آپ کو پڑھنا ہوگی


آپ جو کچھ کرتے ہو اسے سنیں


مجھے سمجھ ہے کہ خواب میں ڈالنا ہے


یہ ایسا عمل نہیں ہے جس سے آپ بہتر ہوجائیں


یہ اس عمل میں ہے کہ کوئی نہیں


اپنا نام اور پانچ سال بعد جانتے ہو


آپ کیوں دنیا میں سب سے بہتر ہیں




عمل میں 3 بجے نہیں اٹھتا


صبح کیونکہ میں ٹوٹ گیا ہوں پھر کیوں


کیا آپ رات کے 3 بجے اٹھتے ہیں؟


صبح کیونکہ میں ابھی تک ختم نہیں ہوا ہوں


میں غیر معمولی ہنر مند نہیں ہوں لیکن میں ہوں


غیر حقیقی


میری عقل کبھی نہیں بدل سکتی ہے لیکن میری مرضی


ہر سال تبدیلیاں آتی ہیں میں مضبوط ہوتا ہوں


اور مضبوط اور زیادہ پرعزم کیوں


کیونکہ یہ میرے ڈی این اے میں ہے


میں ہر ایک دن فیصلے کرتا ہوں


کامیاب ہونا یا ناکام ہونا


ہم موقع سے نمٹنے کے نہیں ہیں


بچه


اگر آپ نہیں تو یہ ہماری پسند ہے


کہ باصلاحیت آپ ان کے ساتھ ہرا سکتے ہیں


اس سے پہلے کہ آپ موقع پر جاسکیں


موقع پر پہنچ جاؤ


اپنی بٹ اٹھو اور وہاں اٹھو


مجھے پسند ہے باسکٹ بال کھیلنا


آپ فٹ بال مقابلہ کھیل رہے ہیں


یہ سب ہی مجھے پریشان کرتا ہے


مقابلہ نہیں کرنا مجھے کوشش کی ضرورت ہے


ایسا مقابلہ کریں جیسے آپ فٹ بال جاتے ہو


اس کتے پر کلاس روم ہوسکتا ہے


آپ میں سے بہت سے لوگ آپ کی مسابقت کھو چکے ہیں


سر


اپنی مسابقتی کنارے واپس لو میں نہیں ہوں


کسی دوسرے محرک اسپیکر کے خلاف نہیں


میں صرف مسابقتی ہوں


جب آپ اپنی زندگی کو وقف کرتے ہیں تو آپ نہیں کرتے ہیں


مشکلات کے بارے میں کچھ بھی دیکھ بھال


جب خواب کافی بڑی مشکلات کا حامل ہوتا ہے


کوئی فرق نہیں پڑتا


جب آپ کام کر رہے ہو تو آپ کو دیوار لگانی ہوگی


کے ذریعے توڑ


میرا ایک دوست جو میراتھن چلاتا ہے


کا کہنا ہے کہ جب وہ 26 میل چلا رہا ہے


میراتھن


انہوں نے کہا چلو کہ فرضی طور پر یہ کہیے


یہ 18 ویں میل ہے


جب آپ ملیں تو وہ دیوار ہے


نیچے آپ بھاگ رہے ہو وہ کہتا ہے


آپ میں موجود ہر چیز آپ کو رکنے کو کہہ رہی ہے


ترک کرنے


ہر پٹھوں میں درد ہو رہا ہے اور آپ کہہ رہے ہو


اپنے آپ کو


یہ نہیں کر سکتا میں یہ نہیں کر سکتا


اور آپ صرف جاری رکھیں اور آپ جاری رکھیں اور


آپ اس پر قائم رہتے ہیں ایسا لگتا ہے جیسے آپ آگے بڑھ رہے ہو


سست رفتار میں


اور پھر آخر کار جب آپ ٹوٹ جائیں


اس 18 میل کے ذریعے


دیوار پھر آپ جانتے ہو جیسے یہ کام ہوچکا ہے


آپ کا خودکار اور آپ آگے بڑھتے ہیں


میں اور آپ کو معلوم ہے کہ وہیں آپ جانتے ہیں


آپ ختم لائن پر جانے جا رہے ہیں


اور ہم سب کو تجربات ہوئے ہیں جہاں ہم ہیں


کسی چیز پر کام کر رہے تھے


اور ہم جانتے تھے کہ یہ ممکن تھا اور ہم نے کیا


وہ چیزیں جو ضروری تھیں


اسے حقیقت میں لائیں


ہم نے اسے بنانے کی ذمہ داری قبول کی


سبھی لوگ اسے نہیں دیکھ پائے


بہت سارے لوگوں نے آپ پر یقین نہیں کیا


حملہ کیا گیا آپ پر تنقید کی گئی


لوگ آپ کی مخالفت کر رہے تھے لیکن آپ جاری رہے


یہ کر


یہ مشکل تھا یہ کھردرا تھا


مشکل لیکن آپ کے لئے


یہ اس کے قابل تھا اور آخر کار آپ کو مل گیا


جس سطح پر آپ جانتے ہو


کچھ نہیں مجھے روک سکتا اب میں اس پیش قدمی پر ہوں

Comments

Popular Posts